Devekuşu Kabare Müzikleri-Beyoğlu Beyoğlu(İlk Yardım)


Unutulmaz Devekuşu Kabare'nin müzikleri...

Beyoğlu'nda vardır her türlü hane,
Kumarhane, kerhane ve meyhane,
Geceleri olurlar tımarhane,
İstemez mi bunlara bir hastane,

Vur patlasın çal oynasın,
Bu can benim kim ne,
Çek kafayı, vur karıyı,
Bu hak benim kime ne!

Beyoğlu'nda fazla içki içilir,
Hem içilir, hem de serden geçilir,
Çat kırılır, kafa gözler yarılır
Hep bunlara ilk yardım da bakılır

Vur patlasın çal oynasın,
Bu can benim kim ne,
Çek kafayı, vur karıyı,
Bu hak benim kime ne!

İlk Yardım'da her dakika bir olay var,
Zehirlenme, kusma, gazlı intihar,
Hemşirenin doktorun var bir tek zar,
Ölür müsün kalır mısın kim bakar,

Vur patlasın çal oynasın,
Bu can benim kim ne,
Çek kafayı, vur karıyı,
Bu hak benim kime ne!

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

1889 Şam'dan Güzel Bir Hikaye... [Kalenderi-Dehri Gezsen]

'Kadınım- Doğum(Şiir)'... Volkan Konak...

Hangi Marka Hangi Ülkenin... Meraklısına