Devekuşu Kabare Müzikleri-Beyoğlu Beyoğlu(Bay Ornik)


Unutulmaz Devekuşu Kabare'ni Müzikleri...


Burası Bay Ornik'in süslü püslü hanesi,
Yani özel sektörün görkemli 'kar'hanesi,
Randevu evi demek, hür teşebbüs demektir,
Burada satılanlar ne mal, ne de emektir,

Esmerdir, sarışındır, kumraldır, boyalıdır,
Kimi temiz süt emmiş, kimi de foyalıdır,
Herkes sosyetendir, sokak kızı hiç yoktur,
Yüz sene öncenin bugünden farkı yoktur,

Ben hukukta okudum, ben koleji bitirdim,
Aslan gibi kocamı, geçen sene yitirdim,
Ben kocamdan ayrıldım, sorma çok içiyordu,
Benim ki hayırsızdı, hep paramı yiyiyordu,

Alışveriş peşindir, veresiyemiz yoktur,
Altına ve dövize itirazımız yoktur,
Mesleğimiz tatlıdır, iş yerimiz yasaktır,
Gizli fabrikamızın sermayesi bacaktır,



Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

1889 Şam'dan Güzel Bir Hikaye... [Kalenderi-Dehri Gezsen]

'Kadınım- Doğum(Şiir)'... Volkan Konak...

Hangi Marka Hangi Ülkenin... Meraklısına