Ben Nasıl Büyük Adam Olacağım... [Pinhani]


...beden büyüyüp, Yürek çocuk kalınca; hayatı Yürekten yaşayınca, büyük geliyor dünya...



Görmezdim önümü görmezdim 
Okudum yıllarca hep okudum 
Okumaktan boynumu büktüm yoruldum 
Bilmezdim adımı bilmezdim 

Aradım her şehirde aradım 
Koştum dere tepe aştım dolaştım 
Kimin uğruna. 
Ne uğruna. 
Herkes köşesini kapmış, iyi ama 
Ben nası büyük adam olucam 

Bir tek seni bana çok gördü dünya 
İyiler bu savaşı kaybetmiş 
Peki ben nası büyük adam olucam 

Kötü olmak seni geri getirir mi acaba... 
Sevmezdim okulu sevmezdim 
Okudum yıllarca hep okudum 
Okumaktan boynumu büktüm yoruldum 

Bilmezdim oyunu bilmezdim 
Denedim her şekilde denedim 
Denemekle olmadı zaten yenildim 
Kimin uğruna. 
Ne uğruna. 
Herkes köşesini kapmış, iyi ama 
Ben nası büyük adam olucam 

Bir tek seni bana çok gördü dünya 
İyiler bu savaşı kaybetmiş 
Peki ben nası büyük adam olucam 


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

1889 Şam'dan Güzel Bir Hikaye... [Kalenderi-Dehri Gezsen]

'Kadınım- Doğum(Şiir)'... Volkan Konak...

Hangi Marka Hangi Ülkenin... Meraklısına