Güle Güle Levent Ağabey(Kırca)...


Utanmıyorum; kabul etmiyorum böyle kişiliksiz insan müsvettelerinin benimle aynı inanca sahip olduklarını. Böyle kişiliksiz insan müsvetteleri maalesef benim inancıma, Müslümanlığıma zarar veriyor... Vefat etmiş bir insanın arkasından kin kusarcasına kelimelerle yorum yapmak bırakın İslam'ı, hiçbir inançta yer almaz!.. Sen kimsin bre densiz! derler adama; Allah, özgür iradesiyle insanın kendisine bırakmışken yanlışı doğruyu yaşamayı, sen haşa nasıl üstün görüpte kendini küstahça hareket edersin?!. Sizler, benim inancımın en büyük düşmanlarısınız!.. Bu utanmaz sözleri yazan ve destekleyen sözde inançlı 'şey'ler; ibadetinizi, inancınızı dört dörtlük yaşayarak gidin diğer tarafa; o kimselere hak görmeyip sadece size ait olduğunu düşündüğünüz Cennet'in kapısında sizi Levent Ağabey ve O'nun gibi utanmazca, saygısızca aşağıladınız insanlar bekliyor olacak. HELLALLİK almadan giremeyeceksiniz o kapıdan içeri!!! CAHİLLER ORDUSU!..


Bu densizlere ithafen Levent Ağabey'i en beğendiğim tiplemesiyle, SAYGIYLA anıyorum!.. Ruhun her daim şad olsun Güzel İnsan...



Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

1889 Şam'dan Güzel Bir Hikaye... [Kalenderi-Dehri Gezsen]

'Kadınım- Doğum(Şiir)'... Volkan Konak...

Hangi Marka Hangi Ülkenin... Meraklısına