Anneler Ölmez...


Anneler ölmez... Biri bu dünyada, diğeri öteki dünyada nefes almaya devam ediyorlar... Ayırt etmeden, içten ve sonsuz saygıyla her zaman hatırımda, aklımda ve dualarımdalar... Bazı anlarda sessiz kalmak gerekir diye düşünürüm; sessizliğin sadeliğiyle geçmesi gerekir diye düşünürüm bazı zamanların... Unutmak gerekir, akıldan ve - asla - hatırdan çıkarmadan; kalanların Yüreğini acıtmamak için... 11 Mayıs... Sessiz kalmak istedim; o güzel, kocaman Yüreğini acıtmak istemedim, en azından ben yapmak istemedim... Benim Seni acıtmam, kendini acıtmandan ağırdır; bilirim... Onlar, her daim 'iyi ki varlar'... İyi ki varlar... Ki Seni tanıdım...

Güzel Yürekleriyle, çocuklarına Güzel ve Özgür bir dünya bırakmaya çalışan tüm Annelere...



Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

1889 Şam'dan Güzel Bir Hikaye... [Kalenderi-Dehri Gezsen]

'Kadınım- Doğum(Şiir)'... Volkan Konak...

Hangi Marka Hangi Ülkenin... Meraklısına