İlişkiler Üzerine... [ ;) ]


“Romantik ilişkilerde erkek kadından yaşça büyük olmalıdır.” düşüncesine meydan okuyan karikatür serisi



Siz de çevrenizdeki insanların “yakınlık” sıfatıyla, hayatınıza getirdiği fütursuz yorumlara gıcık olmuyor musunuz? Zaten ömür, insanın kendisini tanıması için bile yeterli değilken, başka hayatlarla bu kadar uğraşmak trajikomik değil mi?
İnsanların başkalarına müdahale etme arzusunu doruğa çıkaran konulardan biri, bir kadının, sevgilisi olan erkekten yaşça büyük olması… Rumen-Kanadalı sanatçı Cassandra Calin de böyle bir ilişki yaşıyor. Kendisinden yaşça küçük olan eşiyle yaşadıklarını mizahi bir dille ele alan sanatçının karikatürleri, “yaş aralığı” filtrenizi değiştirebilir ve yaş farkının sadece bir sayıdan ibaret olduğunu, önemli olanın hissettikleriniz olduğunu hatırlatabilir. Çünkü Cassandra’ya göre meselenin kalbi, diğer insanların ilişkinizi kabul edip etmemeleri değil, seçtiğiniz kişi ile mutlu olmanızdır.
ÇEVRENİZDEKİ İNSANLAR BİRDENBİRE İLİŞKİ UZMANI OLUR
– Ama ciddi bir şey istemiyor musun?
-Biliyorsun, daha yaşlı erkekler daha olgun olur.
-Bu yasal mı???
BAZEN KENDİNİZİ ÇOK YAŞLI HİSSEDERSİNİZ
-Haha. Bak! Lisede çok inektik.
– Kimin umrunda! Lise çok uzun zaman önceydi.
-Bebeğim! Ben geçen sene lisedeydim.
AMA ÇOĞU ZAMAN KİMİN DAHA YAŞLI OLDUĞUNU MERAK EDERSİNİZ
-Bitanem! Neredesin?
-…
-Aman tanrım!
SONRA ANLARSINIZ Kİ İKİNİZ DE ÇOCUKSUNUZ
-Bu pozisyonu daha önce denediğimizi sanmıyorum.
-Evet. Çok güzel.
-Yihuuuu! Uçak oldum.
VE YAŞ SADECE BİR SAYIDAN İBARETTİR. ÇOĞU ZAMAN…
-Hey! Ben bir cin-tonik alacağım.- Ben de bir tane bira.
-Kimliğiniz lütfen?
-Hmm…

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

1889 Şam'dan Güzel Bir Hikaye... [Kalenderi-Dehri Gezsen]

'Kadınım- Doğum(Şiir)'... Volkan Konak...

Hangi Marka Hangi Ülkenin... Meraklısına